زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

خوشگذرونی....!!!!!!

1393/11/5 23:04
745 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلاممحبتمحبت

این چند هفته ی گذشته ما یعنی من و بابایی و زهرا طلا کلی برا خودمون خوشگذرونی کردیم...

روز19 دی ماه بعد اینکه بابایی از سرکار برگشت گفت:دو هفته مرخصی گرفتم بریم شهرمون،پیش بقیه.

من و زهرا هم از خدا خواسته خیلی ذوق کردیم..niniweblog.comآخه اونجا خیلی به زهرا خوش میگذره ..کلی سرگرمی داره و افراد زیادی هستند که زهرا دوست داره باهاشون بازی کنه.niniweblog.com

خلاصه ما این دو هفته اومدیم شهر مادریمون..niniweblog.com

بــــــــله دیگه اونجا هر شب یا شب در میون میرفتیم دید و بازدید. شام یا ناهار هم خودمون رو یه جایی دعوت میکردیمخندونک...روزا هم برای خودمون میگشتیم ..یا میرفتیم بازار یا خونه همسایه ها....منم خودمو با سرگرمی جدیدم یعنی شیرینی پزی مشغول میکردم. niniweblog.com

زهرا هم که به اندازه یک ماه برای خودش بازی کرد..........

شکلک های محدثه

 

فقط زهرا توی این مدت یه عادتی پیدا کرده بود که کلی منو حرص میداد..شاکیخانوم خانوما ساعت 12ظهر تا ساعت 2میخوابید..بعد بیدار میشد..حالا 2به بعد که کل خانواده میخاستیم بخوابیم شروع میکرد به سر و صدا و جیغ که باید بیدار باشید و با من بازی کنید!!niniweblog.com

خلاصه بعد از ظهر که نمیذاشت کسی استراحت کنه..بعد هم که غروب از بازی کردن خسته میشد و می خوابید تا ساعت 7شب..باز از 7بیدار بود وتا 12 شب مشغول بازی کردن می شد. سوار تاب میشد و میزد زیر آواز!!!niniweblog.com

بابا جون هم که شبا خسته و کوفته از سر کار برمی گشتند بالش و پتوشون رو برمیداشتند و از این اتاق به اون اتاق میرفتند تا جایی رو پیدا کنن تا بتونند بخوابن..niniweblog.comبس که خانوم سر و صدا راه می انداخت.niniweblog.com

دیگه این آخریا به شوخی به بابای زهرا میگفتم ؛به نظرم اگه یه هفته دیگه اینجا بمونیم خودشون ما رو میندازن بیرون..خخخخخخ....چشمک

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله دیگه..توی این مدت بیشتر از همه به زهرا جون خوش گذشت و کلی حال کرد..جمعه .....هم کل فامیل رفتیم امامزاده حسین بن موسی الکاظم توی طبس..جای همگی خالیآرام

راستی یه خبر خوب دیگه اینکه پنج شنبه 25 نی نی کوچولوی عمو هم دنیا اومد...یه دختر خانوم ناز به اسم زهره خانومبوسبوس

Liner Shabha_Www.Shabhayetanhayi.ir (6)

بوستولدت مبارک باشه خانوم کوچولوبوس

29 هم ماهگرد تولد زهرا بود و برای کنترل بردمش مرکز بهداشت: وزنش شده بود 8500 و قدش 73 سانت..niniweblog.comماشاللهniniweblog.com

از پیشرفت های زهرا طلا هم اینکه تازگی هر کاری رو ببینه سریع یاد میگیره و اداشو درمیاره...niniweblog.com

تازه به جای اینکه سوار روروکش بشه دستاشو به روروک میگیره و اونو هل میده بعدش شروع میکنه به راه رفتن.niniweblog.com

دو تا دندون پایینش هم کامل دراومده..وقتی میخنده اینقدر بامزه میشه که نگو.......niniweblog.com...

خلاصه که هر چی میگذره دخترمون شیرین زبون تر و بامزه تر میشه..اونقدر که وقتی بهش نگاه میکم مدام خدا رو شکر میکنم که یه همچین دختری بهمون داده....

قربونش برم منniniweblog.com

07400000

زهرا کنار امامزاده

niniweblog.com

niniweblog.com

زهرا عاشق تاب بازی

niniweblog.com

جمعه 3بهمن هم رفتیم کوه...هوا خیلی خیلی سرد بود واسه همین زهرا رو توی یه عالمه لباس پوشوندم!!طفلک نمیتونست جم بخوره!!

niniweblog.com

niniweblog.com

ژست بابایی و زهرا جون...معلومه خیلی داره به زهرا خانوم خوش میگذره..!!

1640000010300000ali-mahsa

پسندها (4)

نظرات (12)

مامان ریحانه
6 بهمن 93 17:45
به به پس حسابی خوش گذشته مگه میشه آدم بره پیش پدر و مادر خوش نگذره قربون زهرا جون برم که حسابی بهش خوش گذشته ایشالله همیشه شاد باشید عزیزم ببوس زهرای نازو [پاسخ مرسی عزیزمایشالله همه لحظات شما هم به شادی و خوشی باشه
الهه
6 بهمن 93 22:00
عزیز دلم ماشالا چقد بزرگ شده خدا حفظش کنه مامان خانومش کم پیدا شدی
✓ مامان زهراღ
پاسخ
مرسی الهه جون..واقعا بعضی روزا حتی وقت نمیکنم لب تاپو روشن کنم چه برسه به اینکه مطلب بذارم..شرمنده .فقط کاش میگفتی کدوم الهه ای...
دایی2
7 بهمن 93 15:27
مامان آنیسا
9 بهمن 93 7:02
همیشه شاد و خوش باشی عزیزم خاله جون لینکتون کردم ممنون از اینکه بهمون سر زدین من تو کتابخونه بیمارستان کار میکنم عزیزم خوشحال میشم لینکمون کنید بازم بهمون سر بزنید
✓ مامان زهراღ
پاسخ
سلام عزیزم..منم با افتخار لینکتون کردم
خانه کوچک ما
10 بهمن 93 0:19
سلام چه دخمل نازی باتبادل لینک موافقی؟
✓ مامان زهراღ
پاسخ
سلام ممنون بله عزیزم
زهرا
10 بهمن 93 12:16
سلام.زهراطلا رو یه بوس آبدارش کنی
مامانش
11 بهمن 93 15:28
سلام ممنون بهمون سر زدین من شما رو لینک کردم هزار تا بوس برای زهرا
✓ مامان زهراღ
پاسخ
سلام..خواهش میکنم عزیزم منم لینکتون کردم
الهه
12 بهمن 93 8:11
فاطمه جونم الهه کلوبم عزیزم چرا نمیای اونجا
✓ مامان زهراღ
پاسخ
سلام الهه جون..خوبی؟پرنیا جون چطوره؟ شرمنده اصلن وقت نمیکنم بیام کلوب.. تازه اونجا خیلی شلوغ شده.دوس ندارم
الهه
13 بهمن 93 0:13
حیف شد فاطمه همون کلوپ قبلی خودمون هر از گاهی بیا منم زیاد راحت نیستم خیلی کم میرم اونجا پرنیا هم دو روز شدید مریضه همش درگیر اونم و پیش مامانم موندم
خانه کو چک ما
15 بهمن 93 0:02
سلام همیشه به شادی و تفریح ....لباسش دستبافه? خیلی خوبه. ...لپای دختر نازتوببوس
✓ مامان زهراღ
پاسخ
سلام ممنونمآره عزیزم..خودم بافتم..مرسی
مامان عطرین
16 بهمن 93 15:58
وای چه شال و کلاهی کرده همیشه به خوشی ایشالا
مامان نیلوفر
26 بهمن 93 15:15
همیشه شاد باشید عزیزم
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم