زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

بالاخره به آرزومون رسیدیم....

1394/5/15 14:14
938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیشب بالاخره زهرا جونم ترسش ریخت و خودش تنهایی شروع به راه رفتن کرد...هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتشویق

دیشب وایستاده بود و دستشو گذاشته بود روی شونم.من و بابایی هم نشسته بودیم.طبق عادتم دست زهرا رو از رو شونم برداشتم و رفتم عقب و بهش گفتم بیا؛ دیدم خودش اومد!!بعد خیلی ازش دور شدم و ازش خواستم بیاد پیشم.زهرا هم بدو بدو اومد پیشم..اونقدر من و بابایی ذوق کرده بودیم که نگو...آخه خیلی وقت بود منتظر راه رفتنش بودیم.

شروع کردیم به تشویق کردنش و دور هال راه میرفتیم اونم تند تند دنبالمون میومد..خودشم خیلی خیلی ذوق کرده بود ،تا میافتاد سریع میخاست بلندش کنیم که دوباره راه بره..اینقدر میخندید که نگو...

من که دیگه از خوشحالی داشتم بال در می اوردمبغل.خلاصه دیشب یه نیم ساعتی زهرا مدام راه رفت و راه رفت و بالاخره ترس این خانوم کوچولوی ناز ما ریخت و من و بابایی رو به آرزومون رسوند..محبت

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابوس

پسندها (4)

نظرات (3)

عمه فروغ
15 مرداد 94 17:11
سلام تبریک میگم اولین تاتی تاتی های زهرا جون رو ان شاا.. که همیشه موفق باشی زهرای گلم و با صلابت در مسیر پیشرفت گام برداری
مامان لیدا
16 مرداد 94 12:51
مبارکت باشه عزیزم انشالا همه قدمهای زندگی رو با موفقیت برداری
maman zahra
17 مرداد 94 13:52
به به پس خوشگل خانومتون راه افتاده! مبارکه بسلامتی