زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

خرید عید

1393/12/13 22:02
799 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام.....

دوباره داره بوی عید میاد و بوی پول خرج کردن هم از کنارش داره شنیده میشهخندونک...ما هم برای اینکه این سنت حسنهزیبارو انجام داده باشیم تصمیم گرفتیم هر چه زودتر بریم خرید عید...

به خاطر همین بابایی هفته پیش من و زهرا طلا رو گذاشت خونه مامانم تا با خیال راحت این سنت رو به جا بیاریمزبان

من هم در همین راستا کلی برای زهرا جونمبوس خرید کردم...البته بازم اگه چیزی چشمم رو بگیره حتما براش میخرمچشمک ..مخصوصا اینکه روسری مناسبی براش پیدا نکردم...

در عوض برای خودم چیزی نگرفتم..یعنی تصمیم هم نداشتم چیزی بگیرم به جز یه جفت جوراب ناقابل که چون مورد پسندم رو پیدا نکردم!! فعلا همون رو هم نخریدمخطا...

فعلن بریم یه چن تا عکس خوشگل از خریدامون ببینیممحبت

این بلوز شلوار رو برای زهرا خریدم..تا حالا این رنگی لباس نداشته

اینا هم گیره های موی ست لباسشمحبت

1640000016400000164000001640000016400000

        بقیه ادامه مطلب............

 

اینم یه دست بلوز شلوار دیگه

و گیره موی ستش

16400000164000001640000016400000

این شلوار

و جوراباش که من خیلی دوسشون دارممحبتآخه بچه که بودم عاشق این مدل جورابا بودممحبت

اینا هم کفشاش که وقتی راه میره صدای سوت میدهبوس

زهرا جونم به شدت این کفشا رو  دوست داره..عاشق اینه که کفشا رو پاش کنم ،دستاشو بگیرم و اونم شروع کنه به راه رفتن تا کفشاش صدا بده بوس

شبی که کفشا رو براش خریدیم از بس خوشش اومده بود اونا رو محکم گرفته بود توی بغلش ..حالا آقای فروشنده میخاست اونا رو توی پاکتش بذاره..مگه این دختر ما کفشا رو میداد!!شروع کرد به جیغ زدن که یعنی اینا مال خودمه و بهتون نمیدم...شانس ما کلی آدم هم توی مغازه بودترسو..خلاصه من که کلی از این کار زهرا خندم رفته بود از طرفی هم کلی خجالت کشیدم پاکت رو همونجوری از فروشنده گرفتم و به سرعت از مغازه اومدم بیرونخجالت زهرا هم که تا خونه کفشاش توی بغلش بود..خوشمزهمحبت

قربونش بشم من..اینا اولین جفت کفش بود که برای زهرا میخریدیمبوسبوسخوشحالم که زهرا جونم دوسشون داشتمحبتمحبت

راستی این جفت جوراب خوشگل رو هم آقا رضا کوچولو برای زهرا طلا سوغاتی اورده...دستش درد نکنهمحبتبوس

164000001640000016400000

راستی این هفته هم مامان جون دستشون رو عمل کردند..من هم یکی دو روزی بالا سرشون توی بیمارستان بودم..از اونجایی که بابایی هم سر کار بود باباحاجی زهرا اومده بودند خونمون و مواقعی که نبودم زهرا رو نگه میداشتن و کلی باهاش بازی میکردنمحبتمحبت زهرا جونم هم دختر خیلی خوبی بود و اصلا اذیت نکردبوسبوس

خدا رو شکر مامان جون هم دیروز مرخص شدند و حالشون خوبهمحبتمحبت

 

پسندها (6)

نظرات (14)

عمه فروغ
13 اسفند 93 23:52
خریدهات مبارک زهرا جونم ان شاا.. به شادی و سلامتی استفاده کنی ان شاا.. هزاران بهار رو تجربه کنی حدا رو شکر که مامان جون بهتر شده ان شاا.. همیشه سلامت باشند و سایش بالا سرتون باشه
مامان ریحانه
14 اسفند 93 0:29
لباسهای زهرا جون خیلی قشنگه مبارکش باشه از اون لباس سبز آبی گلدار نازنینم داشت البته سورمه ایش و فداش بشم که برای کفشاش ذوق داشته آخه بگو جوجو تو از الان وسایلت و محکم میچسبی که کسی ازت نگیره واسه زهرا طلا
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم ریحانه جون
خانه کوچک ما
14 اسفند 93 11:03
لباساش خیلی خوشگلن...یادمه خواهرم بچه بود یه جفت ازهمین دمپایی سوت دسوتیا براش خریدیم تا صبح راه میرفت تو خونه که بوق بوق کنه...ولی من ازین سنت عید خوشم نمیاد...همه چی گرون مغازه ها شلوغ...دید و بازدید تکراری مسخره... ماهرسال میریم مسافرت... ایشالا مادرهم به زودی سلامتی کامل رو به دست میارن... حضرت زهرا نگهدار دخترت باشه
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم آره..دید و بازدیداش که یکم تکراریه..ولی خوب خریدش به نظر من حال میداده..مخصوصا اگه چند وقت شده باشه چیزی نخریده باشی
مامان نیلوفر
14 اسفند 93 16:25
دست مامانی درد نکنه با لباسهای خوشگلی که برای زهرا جون خریده انشاالله که مادرتون هم خیلی زود سلامت کاملشون را بدست بیارن
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنون عزیزم
زن دایی 2
14 اسفند 93 17:40
مبارکش باشه.
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنون
محمد
14 اسفند 93 22:59
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
مامان لیدا
15 اسفند 93 2:31
چه لباسای خوشگلی مبارکت باشه مطمئنم که خیلی بهت میاد عزیزم دوست داشتم عکستم میدیدم بووووووس
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم
مامان آنیسا
17 اسفند 93 8:10
دست مامانی درد نکنه چه لباسای خوشکلی خریده تو شادی بپوشی عزیزم
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنون خاله جون
الهه
19 اسفند 93 13:47
خیلی خوشگلن مبارکش باشه
♥ نیکتا ♥
21 اسفند 93 12:00
خیللللللللللی لباس ها ناز بودن مبارکه راستی به منم سر بزنیددددددد
مامان عطرین
23 اسفند 93 13:58
مبارکش باشه خیلی قشنگه
مامان آنیسا
27 اسفند 93 8:28
عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی پر از خنده و شادی و سلامتی
♥ایدا♥
27 اسفند 93 10:50
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنید دختر خوشگلتو هم ببوس خرید های عیدت هم مبارک
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم
هستی مامی
27 اسفند 93 16:52
سلام زهرا خوشکله مبارکت باشه خانوم طلا پیشاپیش عیدت مبارک جیگرررر
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم