زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

شیرین زبونی

1393/8/22 19:38
871 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 22آبانه..با اینکه تازه پست گذاشتم ولی دیروز یه اتفاق خوشگل افتاد که دلم نیومد ننویسم...دوست دارم امروز برای همیشه برام به یادگار بمونه.....متنظر

دیروز ظهر زهرا مشغول بازی کردن با عروسکاش بود که یه دفعه گفت:بابا...ماما..!!!!!!!!!!!!

بدو بدو رفتم پیشش نشستم ؛ دیدم پشت سر هم داره میگه ماما....بابا......وای خدا اینقدر ذوق کردم که نگــــــــــــــــــــــــــو!!!!niniweblog.com

حالا از دیروز سوار روروکش میشه و توی خونه راه میره و هی میگه: ماما....بابا........

صبحی دنبالم راه افتاده بود و هی میگفت:ماما....ماما.....

منم هی میگفتم: جان مامان....niniweblog.com

من و باباییشniniweblog.com وقتی این کلمه ها رو میگه دوس داریم از خوشحالی زهرا رو بخوریم...قربونش بشم داره برامون شیرین زبونی میکنهبوسniniweblog.com

totalgifs.com mini-gifs gif gif mini51.gif

 

پسندها (5)

نظرات (3)

هستی مامی
16 آذر 93 10:05
ای جانممممم زهرای منم تا حالا دو بار گفته ماما
zahra
30 آذر 93 13:24
ey janam
همراه رایانه
26 مرداد 94 11:02
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir