زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

ادامه خاطرات...

1393/7/29 20:45
769 بازدید
اشتراک گذاری

و اما ادامه خاطرات........

یکشنبه یعنی یه روز مونده به عید غدیر عقد کنون یکی از دخترای فامیل بود.niniweblog.com..اونجا هم خیلی خوش گذشت...ایشالله که خوشبخت بشن...niniweblog.com

niniweblog.com

عقد کنون توی محضر بود؛من و زن دایی هم از فرصت استفاده کردیم و چند عکس از زهرا طلا و آقا رضا انداختیمبوس

niniweblog.com

بقیه در ادامه مطلب.......

 

niniweblog.com

niniweblog.com

تازه جمعه 25 هم رفتیم مزرعه عموی من...اونجا شتر مرغ پرورش میدن..برای اولین بار بود که من و زهرا جونم از نزدیک شتر مرغ میدیدیم.niniweblog.com..خیلی برای هر دوتامون جالب بود..ناهار هم گوشت شتر مرغ خوردیم..niniweblog.comخیلی چسبید..niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (4)

نظرات (3)

نی نی عکس
29 مهر 93 22:06
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
مامان مهلا
1 آبان 93 12:25
وااااااااای تا حالا این همه شتر مرغ یکجا ندیده بودم
✓ مامان زهراღ
پاسخ
منم ندیده بودمالبته اینا جوجه هاشون بودن..بزرگاشون توی یه محوطه دیگه بودن که ما میترسیدیم نزدیکشون بشیم..این کوچولوهاشون هم 120تان که بقیه که توی عکس نیستن مشغول خوردن غذا بودن
مامان مریم
1 آبان 93 18:05
ماشاءالله به دو تاشون چقدر ماهند. انشاءالله عروسی خودشون.
✓ مامان زهراღ
پاسخ
مرسی..خجالتم دادین