زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

کویر نوردی

1393/7/29 20:25
408 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

دلم تنگ شده بود..خیلی وقت بود برای وبلاگ زهرا خانوم پست نذاشته بودم...البته تقصیر من نبود و درگیر شده بودم...در عوض الان اومدم کلی عکس از خاطرات زهرا طلا توی این مدت بذارممتنظر...

اول از همه جمعه 18 مهر جای همه خالی ، رفتیم کویر و یه صبحونه خیلی خیلی خوشمزه اونجا درست کردیم...هوا اون روز خیلی خوب بودالبته گاهی هم هوا سرد میشد و چون من برا زهرا لباس گرم نبرده بودم کلاه پسر دایی جونش رو قرض گرفتم و سر زهرا گذاشتم...به نظر خودم که خیلی بهش میومدمحبت

اونجا کلی ماسه بازی کردیم و به زهرا طلا هم خیلی خوش گذشت...niniweblog.com

اینم عکسای دختر گلم توی کویر...

niniweblog.com

niniweblog.com

بقیه عکسا و خاطره ها توی ادامه مطلب........

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اینم املت خوشمزه ای که روی آتیش درست کردیمniniweblog.com و اونجا نوش جان کردیم...

niniweblog.com

فکر کنم اینجا زهرا زیاد از وضعیتش راضی نیست؟!متفکر

niniweblog.com

niniweblog.com

بقیه خاطره ها رو توی پستای بعدی میزارم تا اینجا خیلی طولانی نشه

بای بایبای بای

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان مهلا
1 آبان 93 12:27
چه عکسای جالبی کویر خیلی قشنگه!!!
مامان مریم
1 آبان 93 18:08
ماشاءالله لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم . خدا تو رو برای مامان و بابات حفظ کنه چقدر ناز و خوشگلی.
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنون خاله جون..چشاتون خوشگل میبینه