زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

مروارید

1393/4/15 23:17
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز بعد از ظهر همراه باباییniniweblog.com و مامان جونniniweblog.com ، زهرا خانوم رو بردیم پیش آقای دکتر تا گوشاشو سوراخ کنیم...

الهی بمیرم....من که دلم نیومد بیام توی اتاق...یه جیغ بلند کشیدی و کلی گریه کردی...خطاگریه

در عوض الان اینقدر خوشگل شدی که نگـــــــــــــــو....niniweblog.com

دو تا مروارید کوچولو اومدن روی گوشات

 

شدی عین فرشته ها

 

 


niniweblog.com

 

پسندها (5)

نظرات (4)

ژاله
16 تیر 93 5:28
سلام فاطمه جونم خوبی؟؟؟ نی نی کوچولوت چطوره ؟؟؟ نگفته بودی که مامان شدی...!!!! ماشالا زهرا خانم خیلی خوشگله فکر کنم به باباش رفته ... خدا براتون نگهش داره.. از طرف من حسابی مارچو مورچش کن ..
✓ مامان زهراღ
پاسخ
سلام ژاله جون زهرا هم خوبه..آره اتفاقا قیافش کپی باباشه!
جواهر
17 تیر 93 0:32
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم... ماشاالله زهرا جونم چه خنده های شیرینی داره.. برای تبادل لینک هم حرفی نیست..اما.........من بلد نیستم کجا و چه جوری
نیلوفر
27 تیر 93 13:49
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
✓فاطمه جون✓
27 تیر 93 14:05
سلام مرسی بابت لینک شما هم با افتخار لینک شدین