زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

عکسای روز تولد

1394/2/2 16:04
3,992 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زهرا جونممحبت

طبق قولی که داده بودم این پست رو به همراه عکسای جشن تولدت میذارمچشمک

اول از همه بریم سراغ کیک مامان پزخجالت

خیلی دوست داشتم کیک تولد زهرا رو خودم درست کنم..واسه همین از یکی دوماه قبل از عید رفته بودم توی نخ آشپزی و کلی سایت رو خوندم و فیلم دیدم...طرح روی کیک رو هم همون موقع ها دیدم و ازش خوشم اومد..واسه همین تصمیم گرفتم به جای کیک خریدن خودم درستش کنم و طرح مورد نظرم رو روش پیاده کردم...

بقیه عکسا ادامه مطلببوس.....

از حق نگذریم خودم هم خیلی از کارم راضی بودمچشمک البته تعریف از خود نباشهخندونک

niniweblog.com

تصمیم گرفته بودیم جشن تولد رو خونه داداشم بگیریم..چون شب همه اونجا دعوت بودن..کلی هم بهشون زحمت دادیمخجالت

اینجا قبل مراسمه...گفتم تا شلوغ نشده یه چند تا عکس از دخترم بگیرم

niniweblog.com

زهرا کلی ذوق کرده بود قربونش برمبوس

niniweblog.com

البته اینم بگم که ما مراسماتمون رو زیاد با زرق و ورق و مجلل نمیگیریم..ساده ولی دور هم و با شادیچشمک

niniweblog.com

تنها عکسی که با کلاه از زهرا موجوده!!آخه زهرا از کلاه خوشش نمیومد و تا سرش میذاشتیم مینداخت اون طرفراضی

niniweblog.com

آقا رضا و زهرا طلا هم که کلی برای خودشون شیطونی کردنمحبت

niniweblog.com

niniweblog.com

این شمع روشن کردن هم عجب مکافاتیه!!!امان از دست این اجاق گازهای نسل جدیدکه خودش جرقه میزنه؛ موقع روشن کردن شمع که شد دیدیم ای دل غافل نه فندکی موجوده و نه کبریتی؛البته چند تا کبریت نم کشیده پیدا شدقه قهه ولی علی رغم تلاش های زیاد خاله بنده فایده ای نداشت و روشن نمیشدمتنظر

خلاصه بعد از کلی این طرف و اون طرف دویدن بابایی یادش اومد که توی ماشین فندک داره و ما رو از سرگردونی نجات دادزیبا

niniweblog.com

به دلیل وجود جمعیتی بالغ بر حدود 60نفر!تعجب توی خونه دایی زهرا،مجبور شدیم کیک رو میلیمتری برش بزنیم تا کسی ازش بی نصیب نمونهآرام

و بعد از دو روز وقت گذاشتن برای تهیه کیک تنها سهم من همین تیکه کوچولوبودغمگینکه ساعت 12 شب خوردم!!

niniweblog.com

اینم کادوهای زهرا جونم..

کادوی دایی مهدی بوس

کادوی دایی عباس

کادوی باباحاجی زهرا

niniweblog.com

و البته بقیه کادوهامحبت

دست همشون درد نکنهمحبت

niniweblog.com

05

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (14)

عمه فروغ
2 اردیبهشت 94 23:21
اولین بهار زندگیت مبارک عزیزم100 سال به این سال ها به به چه کیک خوشگلی آفرین به این مامان هنرمند عزیزم مهم هم دور هم بودن و خوش بودن هست و گرنه بقیه اش تیشریفاتی بیش نیست خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه شاد و خوش باشید
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم عزیزم
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
3 اردیبهشت 94 16:46
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
♥ایدا♥
4 اردیبهشت 94 14:01
سلام خوش حال میشم به من سربزنید
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 94 21:32
تولدت مبارک خانومی
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم
زن دایی2
5 اردیبهشت 94 12:16
سلام.شما به بزرگواری خودتون ببخشید که ما تویه خونمون کبریت نداشتیم.
مامان ریحانه
6 اردیبهشت 94 20:25
سلام عزززززززززززززززیزم تولد زهرا جووووووووووون با تاخیر مباااااااااااارک ببخش عزیزم دیر اومدم این روزا اصلا فرصت کامنت گذاشتن نداشتم و اما اومدیم سر اصل مطلب خانومی ما یه کیک میخوایم برای 14 اردیبهشت تولد یکی یکدونه گل تو خونه یعنی خودم سفارش قبول میکنید عاااااااااااااااایا بابا ایول داری کیکت معرکست خوب خواهر چرا انقدر به خودتون زجر دادید شمع رو از شعله ی گاز روشن می کردید خیلی خوشحالم که یه تولد دسته جمعی شاد داشتید انشالله که خواهر همیشه دلتون شاد باشه در کنار عزیزاتون و اما عکسهای زهرا جون خیلی ناز و قشنگه انشالله تولد 120 سالگیشو بگیری خواهر زهرا جونمو خیلی ببوووووووووووس
✓ مامان زهراღ
پاسخ
سلام خواهش میکنم..شما همیشه لطف داری بله عزیزم..شما بگو چه مدلی میخای با تمام وجود برات درس میکنم و با پست سفارشی برات میفرشتمپیش پیش تولدتون مبارک باشه آخه اول شمع رو روی کیک گذاشتیم بعد دنبال کبریت میگشتیم..توی اون شلوغی هم دیگه راهی به ذهنمون نمیومد ممنونم عزیزمچشاتون خوشگل میبینه
مامان زهرا
7 اردیبهشت 94 14:52
تولدت مبارک زهرا خانوم خوشگل
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم عزیزم
ĸoѕαr
7 اردیبهشت 94 21:00
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
✓ مامان زهراღ
پاسخ
سلام چشم حتما
مامان آنیسا
14 اردیبهشت 94 7:29
دستت درد نکنه مامانی ایول داری به خدا عجب کیک خوشکلی ... به نظر می یاد که خوشمزه باشه تولد زهرا کوچولو مبارک ایشالا جشن 120 سالگیش
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنون عزیز..لطف داری آره خداییش خوشمزه هم بود
مامان مریم
20 اردیبهشت 94 11:34
تولدت مبارك زهرا جونم ايشااله 120 ساله بشي
✓ مامان زهراღ
پاسخ
ممنونم عزیزم
زن دایی
20 اردیبهشت 94 14:19
سلام جای من خالی
✓ مامان زهراღ
پاسخ
واقعا جاتون خیلی خالی بود
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:24
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
✓ مامان زهراღ
پاسخ
چشم عزیزم
نیکتا
4 خرداد 94 15:22
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.
**مامان ایلیار**
5 خرداد 94 23:52
سلام به همه دوست جونهای نی نی وبلاگی مون، ایلیار کوچولو در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده، اگه براتون مقدور بود لطف کنید عدد 103 را به سامانه 1000891010 پیامک کنید. پیشاپیش خیلی خیلی ازتون ممنونیم. از طرف ایلی پسر و مامانشبغلزیبابغل