زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

مسافرت

1393/7/1 11:04
341 بازدید
اشتراک گذاری

شهریور امسال خیلی خوب بود..چون کلی مسافرت رفتیم و زهرا طلا هم کلی کیف کرد:

دوشنبه 10شهریور اول رفتیم مشهد..اولین بار بود که دخترم میرفت زیارت امام رضا(ع) اونم توی دهه کرامت.،

niniweblog.com

 

بقیه عکسا توی ادامه مطلب.....

niniweblog.com

 

زهرا خانوم توی کوه سنگی(البته چون شب بود عکسای خوبی نگرفتیم)

 

niniweblog.com

بعدش رفتیم کاشمر،امامزاده سید مرتضی

قربون اون نگاه کردنش بشمبوس

niniweblog.com

اینجا زهرا تازه از خواب بیدار شدهمتنظر

niniweblog.com

niniweblog.com

بعد از 16 تا 23 رفتیم مسافرت دسته جمعی؛با عموهای زهرا خانوم و خاله جون من..

niniweblog.com

بارگاه آقا علی عباس بادرود(کاشان)

 

niniweblog.com

قربون اون لباش بشمبوس

niniweblog.com

بعد رفتیم قم و جمکران؛حرم امام و شاه عبدالعظیم(ع)

 از اونجا هم رفتیم شمال(فریدنکنار)

اونجا به زهرا  خیلی خوش گذشت و کلی آبتنی کرد

 

niniweblog.com

اینجا هم زهرا مشغول بازی با ماسه هاست

 

/98996

 

 

niniweblog.com

و دیگه برگشتیم خونه...جای همگی خالی..خیلی خوش گذشت....niniweblog.com

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان السا
3 مهر 93 0:09
اگر چه من بدم ولی ... سراسر وجود من پر از ترانه های توست و می تپد اگر چه قلب من بدان بهانه اش وجود توست تو در منی اگر چه چشم من تو را هنوز هم ندیده است هنوز در پی تو و یه رد پا که می دود چرا نمیخری مرا خبر نمی کنی مرا دلم در انتظار توست فدای تو خراب توست
مامانیش و سیدمحمد
7 مهر 93 11:15
دخملی زیارتت قبول . همیشه ب گردش و شادی
مامانی
7 مهر 93 12:12
سلام خاله ایشاا... همیشه خوش باشین و مسافرتایه بیشتری برین امروز 7 مهر من 5 ماهم تموم شد ورفتم تو 6 یه چند روزی از دختر گل شما کوچیکترم
✓ مامان زهراღ
پاسخ
علیک سلام عزیزم.ممنونمالهی چه پسملی نازی دارین
مامان السا
8 مهر 93 5:54