زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

☯ اولین وعده غذایی☯

1393/6/28 11:13
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

چند روزی هست که وقتی من یا بابایی niniweblog.comغذا میخوریم با شور و اشتیاق بهمون نگاه میکنی..niniweblog.comوقتی قاشق غذا رو میبینی بال بال میزنی تا به تو هم غذا بدیم..niniweblog.com

واسه همین من دیروز برات اولین وعده غذایی یعنی لعاب برنج رو درست کردم و برات توی شیشه ریختم..

قربونت برم اینقدر با ذوق میخوردی که نگو..niniweblog.com

دیگه از امروز به بعد باید هر روز برات غذای مخصوصتو درست کنم چون دیگه با شیر خودم سیر نمیشی...اینا همش نشونه اینه که داری بزرگ میشی..دیگه کم کم داری برا خودت خانومی میشیبوس

niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (2)

مامانی
28 شهریور 93 23:51
سلام گلم خوبین دختر نازت خوبه نوش جونش زود نیست به نظرت منم شروع کنم غذا دادن رو
✓ مامان زهراღ
پاسخ
مرسی عزیزم کوچولوی شما چند وقتشه؟
مامان السا
3 مهر 93 0:10