زهرا خانومزهرا خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

✿دخترم فرشته کوچک من(✿◠‿◠)

ناز گل باباღღ

1393/6/10 12:19
762 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم ، نازگل بابا دخترم

چراغ خونه ی منی ، فقط تویی تاج سرم

چشم و چراغ خونه ای ، قصه ی عاشقونه ای

الهی قربونت برم ، واسه بودن بهونه ای

دختر بابا ای ناز گلم ، الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

دختر بابا نازگلم ، الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرم

ماه که توی آسمونه ، ستاره ای در نمیاد

بهار عمر من تویی ، خزون و هیچکس نمی خواد

صدای خنده های تو ، پیچیده توی خونمون

از نفست تازه می شن ، گلهای تو گلخونمون

موهاتو که بو می کنم ، عطر گل نسترنه

فرشته ی کوچک من ، عشق تو ،تو قلب منه

امید و آرزوی من ، زندگی با تو بودنه

نازگل بابا قلب من ، فقط واسه تو می زنه

دختر بابا ای ناز گلم ، الهی قربونت برم

واسه موندن بهونه ای ، دردتو با جون میخرمبوس

niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان السا
12 شهریور 93 9:52
ای جونم
مامانی
18 شهریور 93 19:27
عزیز دلم وب خوشگلی داری و از اون خوشگل تر دختر نازته اومدم پیشنهاد بدم اگه میشه با هم باشیم پسر منم اردیبهشت اوده دنیا بیا با هم واز تجربه هایه هم استفاده کنیم
✓ مامان زهراღ
پاسخ
مرسی عزیزم..چشم حتما